sobota, 6 stycznia 2018

Co ja tu robię? XD

Hejka, jestem Sasii :)
Zamierzam rozpocząć "serie" na blogu w której będę wstawiać kilka obrazków moich, znalezionych w internecie lub Waszych, które możecie podesłać na emaila: sasveredd@gmail.com Będą pojawiać się raz na tydzień w piątek lub sobotę. W komentarzach lub na czacie będziecie mogli napisać, który wam się najbardziej podoba, lub co byście poprawili (jeśli są to moje rysunki, bo uwielbiam krytykę).

Wysyłanie obrazów:
1. Robisz zdjęcie telefonem
2. Przegrywasz na komputer (np. za pomocą kabelka od ładowarki )
3. Wysyłasz na email: sasveredd@gmail.com
4. Gdzieś w piątek sprawdzam skrzynkę i wstawiam do cotygodniowej serii obrazków.

Tematy obrazków:
Wybieracie wy na czacie - aż do piątku macie czas. Lub jeśli nie wybierzecie wstawiam co mam.
Przykładowe tematy: konie z bloga, grafiki na postacie, seriale, natura, zwierzęta (w tym moje zmutowane konio - kucyko my little ponowo - pokemony (te ostatnie to według nigarkarfy pokemony, ale ja się nie zgadzam XD) ), tapety i  tła i cokolwiek jeszcze wymyślicie.

A dzisiejszą serię, jako że jest to pierwsze część wybrałam sama i będą to arty z końmi z bloga, które trochę jakby przesłodziłam, z resztą zaraz zobaczycie ;)  XD  Dodam za momencik pierwszą edycję. :D Widzimy się za chwilę ;)


Mam nadzieję, że "seria" przypadnie wam do gustu, mimo, że to blog o pisaniu opowiadań. ;)

P.S
Można wysyłać do mnie opka. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REMONT!

TAK, WIEM, wygląda to tragicznie, ale to tylko remont:D